Реклама в комп’ютерних іграх

На сьогоднішній день метод прихованої реклами використовується практично скрізь: в кінематографі, телепередачах, музичних відео, друкованих виданнях та комп’ютерних іграх.    

Гарним прикладом і справжнім рекордсменом по прихованій рекламі в Україні і світі можна по праву вважати голівудські фільми.

Для маркетологів сфера ігор стала по-справжньому ласим шматочком. Сьогодні за комп’ютерними іграми все частіше проводять час користувачі старшої вікової категорії, які хочуть відволіктися від складних трудових буднів. Саме тому спектр послуг та товарів, пропонованих в сьогоднішніх іграх, стає все ширше, починаючи від закусочних, продуктів харчування, азартних ігор і засобів особистої гігієни, і закінчуючи аж до передвиборчої агітації.

Також мають місце бути такі випадки, коли реклама з реального життя переходить в комп’ютерні ігри.   У 2007 році всесвітньо відомий покерний сайт Bwin підписав спонсорську угоду з футбольною командою Реал Мадрид, яке діє до сих пір. Але найцікавіше, що логотип Bwin прикрашає форму спортсменів не тільки на футбольному полі, але також і в іграх FIFA від EA Games, що в свою чергу робить покер руму подвійну рекламу.

Одним з хороших прикладів ігор з прихованою рекламою є Burnout Paradise. Випущена в 2009 році для ПК сьома гра з серії гонок Burnout вразила всіх не тільки ефектними вибухами, аваріями і швидкісними трасами, але також і «ненав’язливими» плакатами і рекламними щитами на підтримку Барака Обами розставленими по всій грі. До того ж в Burnout Paradise зустрічаються фургони, що рекламують бритвені верстати Gillette Fusion і джинси DIESEL.

У шутере Homefront, дія якого відбувається в недалекому майбутньому, де об’єдналася Корея напала на Сполучені штати, також є чимало прихованої реклами. Компанія розробників Kaos Studios повідомила, що всі бренди, які використовуються в грі, потрібні тільки для надання більшої реалістичності того, що відбувається. У Homefront можна побачити ресторани Hooters, закусочні White Castle, комп’ютерний магазин TigerDirect. com, і автомат з напоями Full Throttle.   Приклади прихованої реклами в Homefront можна подивитися в цьому відеоролику.

Крім реклами покер руму Bwin на футболках в FIFA існує ще багато цікавих прикладів використання азартної тематики в комп’ютерних іграх. У гонках «Test Drive Unlimited 2» користувачів зазивають в казино, пропонуючи при цьому в якості головного призу Audi R8 Spyder.   П’ята частина всім відомої «Grand Theft Auto» і зовсім вийшла на новий рівень прихованої реклами завдяки азартних ігор. Розробники GTA 5 створили місто Лас-Вентурас — практично точну копію Лас-Вегаса. В ігровому місті більшість казино і барів відтворено з максимальною схожістю з оригіналом. Гравець може не тільки заробити грошей для свого персонажа, граючи в покер, слоти або рулетку, а й отримати загальне уявлення про найвідоміших гральних закладах Лас-Вегаса.

У фентезі RPG під назвою Darkened Skye користувачі будуть не тільки проходити квести, боротися з драконами і освоювати магію, але також спостерігати рекламну акцію цукерок Skittles. Льодяники є частиною сюжетної лінії гри, так як при їх головна героїня зможе виконувати різноманітні магічні заклинання. Гра спонсорувалася корпорацією «Mars», також випускає цукерки Skittles, але ніякої відкритої реклами в Darkened Skye немає.

Звичайно ж, ми привели не всі приклади ігор з прихованою рекламою, а тільки найцікавіші і які запам’ятовуються. Реклама в іграх поки тільки почала свій розвиток, але будемо сподіватися, що в майбутньому наші улюблені іграшки не перетворяться в тривалі рекламні ролики.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Можно использовать следующие HTML-теги и атрибуты: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>